Cześć😉,
Serwis Cashisback stara się jak najwięcej pozyskać reklam dla nas, więc jak dostają duże limity na kampanię mailingową wsyłają nam takie same kampanie z dodatkowymi klikami. Ale zdarza się, że pomimo wykonania prawidłowo zadania (kliknęliśmy w link reklamy otrzymanego na naszą skrzynkę emailową, zostaliśmy określony czas na stronie, zapoznaliśmy się z reklamą , poklikaliśmy zakładki) widnieje nam w panelu jako kliknięcie "Powtórne". Co w tej sytuacji ❓ ❓ ❓
-Jeśli kliknęliśmy taką samą kampanię z np, komputera, to taką samą kampanię następnym razem kliknąć z telefonu, tableta. Warto też zmienić IP dostawcy internetu mobilnego. W przypadku komputera (modem) rozłączyć i połączyć się z internetem. A w przypdku telefonu- włączyć tryb samolotowy na kilka sekund. Lub po prostu użyć innej sieci internet np. Plus, t-mobile. ( P.S warto też czyścić Cookie, historię przeglądania w przeglądarce) .Poniżej screen z mojego panelu 👇
Następnym razem jeśli pojawią się w panelu takie same, trzeba zastosować się do opisu jak w poradniku, aby zaliczyło nam. Jeśli mamy taką sytuację jak na screenie ,to nic to nie da, klikanie ponownie w link z innego urządzenia czy IP reklama nie będzie zaliczona nam.
Jeśli macie jakieś pytania proszę pytać :)
Pozdrawiam
Komentarze
Prześlij komentarz